Betaling

Du kan kun betale online med Dankort, VISA/Dankort, Mastercard eller Maestro, når du køber produkter fra "Rengøring og pleje" - alle øvrige bestillinger betales først efter levering og montering. Bedre Bad totalløsninger leveres og monteres efter aftale. Betaling efter montering direkte til den lokale Bedre Bad forhandler.

Bedre Bads webshop krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol.
 

Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS. Hvis der opstår problemer med betaling er du velkommen til at kontakte os på webshop@bedrebad.dk eller på telefon nr. 43 99 53 23.

Levering og montering
af Bedre Bad Løsninger

Da varene leveres og monteres af den lokale Bedre Bad forhandler, må der påregnes et kilometertillæg ved køreafstande over 25 km fra forhandler til monteringsadressen.

Levering og montering på ikke brofaste øer (bortset fra Bornholm) tillægges yderligere et gebyr for færgeoverfart.

 

Fortrydelsesret og leveringsfejl

Hvis købet fortrydes, skal varen returneres i samme stand og mængde som modtaget.
Varen skal desuden returneres i original emballage, som skal være i en sådan stand at varen kan videresælges.
Varen tages ikke retur, hvis der er skrevet på emballagen eller hvis der er tape og andre klistermærker på emballagen.

Fortrydes købet inden modtagelsen af varen, kan modtagelsen nægtes. Returfragten er dog for købers regning og risiko.

 

Ved returnering sendes mail til Bedre Bad (webshop@bedrebad.dk) vedhæftet ordrebekræftelsen, hvori det angives, om du ønsker pengene tilbage eller varen ombyttet med et andet produkt. Ønskes pengene tilbage skal du oplyse dit pengeinstituts navn, registreringsnummer og dit kontonummer. Derefter sender vi returlabel og returkladde, som skal anvendes ved returnering af varen.

 

Garanti/reklamation

I henhold til Dansk Købelov yder vi 2 års reklamationsret på alle varer.
Reklamationsretten gælder fra den dag, du fysisk modtager varen. Husk derfor at gemme ordrebekræftelsen.

Ved reklamation over varer, som er leveret med fragtmand/post, bedes I kontakte os på webshop@bedrebad.dk Mailen bør indeholde en beskrivelse af problemet, et telefonnummer, som vi kan kontakte jer på i dagstimerne samt ordrenummer, som fremgår af ordrebekræftelsen.

Reklamationer over produkter fra Bedre Bad løsninger, det vil sige produkter som den lokale Bedre Bad forhandler har monteret, skal rettes til den aktuelle forhandler. Husk at gemme fakturaen som garantibevis.

 

Priser

Oplyste priser er i danske kroner (DKK) og inklusiv moms.