Handelsbetingelser
Normalpris for indeklimakufferten er 450 kr. + fragt – som kunde i Privatsikring er din pris 100 kr. inkl. fragt og moms.
Kufferten skal returneres til Bedre Bad ApS, Marielundvej 18, 2730 Herlev, så snart målingerne er gennemført ca. 14 dage efter modtagelse. Anvend den vedlagte returfragtseddel og samme emballage, som kufferten er modtaget i.
Såfremt den ikke returneres vil du blive opkrævet 4.000,- kr. inkl. moms. for kufferten.
GENERELT
Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. mail. Du bedes kontrollere, at ordrebekræftelsen stemmer overens med din bestilling samt, at din adresse er korrekt.
Vi ekspederer din ordre hurtigst muligt.
Bedre Bad – Bedre Energi webshop er godkendt af PBS, det er derfor uden risiko for dig at betale online.
PRISER
Alle priser er i danske kroner og er inkl. 25% moms.
Priserne er ekskl. fragt. Vi leverer kun indenfor danske grænser, ekskl. Grønland og Færøerne.
BETALING
Du kan kun betale online med Dankort, VISA/Dankort, Mastercard eller Maestro, når du køber produkter fra “Rengøring og pleje” – alle øvrige bestillinger betales først efter levering og montering. Bedre Bad totalløsninger leveres og monteres efter aftale. Betaling efter montering direkte til den lokale Bedre Bad forhandler.
Bedre Bads webshop krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol.
Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS. Hvis der opstår problemer med betaling er du velkommen til at kontakte os på webshop@bedrebad.dk eller på telefon nr. 43 99 53 23.
LEVERINGER
Vi sender kufferten til den oplyste adresse.
KONTROL AF KUFFERTEN
Det er vigtigt at du gennemgår pakken med kufferten ved modtagelsen, og sikrer at der ikke er skader og stødmærker på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren.
Få chaufføren til at notere evt. skader på din kvittering, samt på chaufførens fragtbrev. Så finder Bedre Bad – Bedre Energi og chaufføren en løsning på dette.
Når der kvitteres for modtagelsen accepteres samtidigt, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen inden, hvis der er tvivl om dette.
AFBESTILLING
Ønsker du at afbestille en ordre bestilt i netbutikken, skal du kontakte Bedre Bad – Bedre Energi hurtigst muligt og helst samme dag som bestillingen er afgivet. Afbestilling foregår ved at sende en mail til Bedre Bad – Bedre Energi på info@bedrebad.dk med emnet ”Afbestilling”. I mailen bedes du oplyse det navn og adresse, bestillingen er ordret i.
RETURNERING
Kufferten skal returners inden den ved leveringen oplyste dato til Bedre Bad – Bedre Energi på denne adresse.
Bedre Bad Aps
Marielundvej 18
2730 Herlev
Kufferten pakkes i samme emballage som den kom i. Brug den medfølgende returlabel, hvor portoen er betalt.
Såfremt kufferten ikke returneres til den aftalte dato, vil du blive opkrævet 3.500,- kr. inkl. moms.
REKLAMATION
I tilfælde af der skulle være en reklamation på udstyret bedes dette gøres til:
Bedre Bad Aps
Marielundvej 18
2730 Herlev
Telefon: 43 99 53 23
Email: info@bedrebad.dk
Vores udstyr er beregnet til privat brug. Udstyret skal bruges jf. den medfølgende vejledning. Anden brug er ikke omfattet reklamationsretten.
Offentlig og erhvervsmæssig brug, omfatter alt som ikke er almindelig privat brug. Herunder brug i eksempelvis forsamlingshuse, fælleshuse,plejehjem, institutioner, kantiner, sommerhuse som bruges til udlejning m.v.
FORBEHOLD
Bedre Bad – Bedre Energi tager forbehold for tastefejl, prisændringer, leveringssvigt, tekniske fejl og udsolgte varer.